• Klawisze dostępności
    Przejdź do treści:
    Alt
    1
    Mapa witryny:
    Alt
    2
    Wersja tekstowa:
    Alt
    3
    Wersja kontrastowa:
    Alt
    4
    Wyszukiwarka:
    Alt
    5
    * Na Macu zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)
  • Mapa strony

Aktualności

news

Spotkanie informacje dla PUP Subregionu Centralnego

28 kwietnia Biuro Związku zorganizowało spotkanie informacyjne dla Powiatowych Urzędów Pracy z Subregionu Centralnego Województwa Śląskiego. Spotkanie dotyczyło poddziałań RPO WSL 2014-2020 z obszaru rynku pracy i zatrudnienia.

 

Podczas spotkania zaprezentowane zostały informacje:

  1. Strategia Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Subregionu Centralnego na lata 2014-2020, w odniesieniu do obszaru zatrudnienia i rynku pracy;
  2. Poddziałania RPO WSL 2014-2020 z zakresu rynku pracy i zatrudnienia wdrażane w formule ZIT, tj:
    • 7.1.1. Poprawa zdolności do zatrudnienia osób poszukujących pracy i pozostających bez pracy na obszarach rewitalizowanych – ZIT
    • 7.3.1. Promocja samozatrudnienia na obszarach rewitalizowanych – ZIT
    • 7.4.1. Outplacement – ZIT
    • 11.4.1. Kształcenie ustawiczne – ZIT
  3. Kryteria wyboru projektów w ramach zgodności ze Strategią ZIT
  4. Wytyczne ministerialne w zakresie:
    • realizacji przedsięwzięć z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego w obszarze przystosowania przedsiębiorstw i pracowników do zmian na lata 2014-2020,
    • realizacji przedsięwzięć z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego w obszarze rynku pracy na lata 2014-2020,
    • realizacji przedsięwzięć z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego w obszarze edukacji na lata 2014-2020.

Prezentacje ze spotkania dostępne są w strefie dla zalogowanych.

 

Jeśli masz problem z odczytaniem tej informacji, skontaktuj się z nami.

Powrót do listy aktualności
Dofinansowane przez UE

Rozwój ZIT

Zobacz więcej

Szkolenia kadr jednostek samorządowych

Zobacz więcej

Śląskie. Przywracamy błękit

Zobacz więcej

Deklaracja dostępności

Zobacz więcej